Flytten hemåt!

ehfdIdag hr det väl itne hänt sådär överdrivet mycket förutom flytten hem då.. Det blev ganska mycket att ta med sig hem till mamma, fastän jag tror till och med att jag glömt saker hos älsklingen. Hehe, jaja kände faktist att jag behövde mer tid för mig själv så det var nog dax att flytta hem igen, men det var väl ändå en underbar tid hehe. Men vi pendlar ju somsagt fram och tillbaka med vart vi ska bo. Längtar tills den dagen Dennis och jag hittar vårat eget :)

Man kan inte leva så tätt inpå varandra tycker ju itne jag. Men nu sakar jag älsklingen ännumer<3

Så nu är allt iordning ska bara bädda o lite så , sedan ska jag ut och ta mig en cigg och babbla lite i telefon samt göra mig lite käk. ;D

Igår var vi faktist ute på rosenholm och ja vi var där rysligt länge faktist. MEn det var ju ett ANTAl bilar där kan man gissa på 30 utan att överdriva ? Japp, tänk er att 30 bilar var samlade ute på rosenholm och lekte.. Väldigt mysit och det var även familjer där.. Då vet jag hur dennis kommer till att fostra sina bebisar, haha de ska få följa med på allt :) Mysitmysit

Kom hem vid 5 och kikade lite på tv och sov till 4 idag på dagen, härligthärligt ? Tänkte faktist att jag ska försöka lägga mig i tid idag och komma upp i skaplig tid imorgon, vad ska hända imorgon då ? Jo jag funderar på att leka med någon vettig person hehe.. jaja ska ut å röka nu! Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0