Dagen efter!

Oj oj oj, vilken natt.. Kan man säga mer ?  Nej hade verkligen sjukt drygt i  början vi kom på ngn tattig fest i rödeby skit drygt verkligen, det roligaste var väl att det blev stopp i toan haha. Men man fick bita ihop och göra de roligaste av saken, att umgås med mina vänner är ju ändå något jag nästan nu förtiden mest gör när jag festar med dom.. Blir inte så mycket för jag har inger busskort vilket som jag ska införa  nu när skolan börjar igen.Men det blir mycket så när alla har pojkvänner, men försöker umgås med malin o calle med dennis för dom är barndomsvänner och går mycket bra ihop, vi har haft så kul tillsammans alla vi fyra!

Drickan har jag iaf över, de mesta iaf. Så vid 11 hämtade min baby upp mig o nina malin och calle och då satt denise å rebecca i bilen dessutom såå det var fullt och vi sjöng och hade oss, det var väl de roligaste kan ju jag tycka..  Ja så vi var väl inne vid halv tolv tiden och då skulle alla kissa , haha mycket ovanligt eller inte . Nina satte sig iaf mitt på stan FRÅGA mig inte hur hon nöt, men det gjorde hon jäävla som vanligt honey <3

Träffade mamsen o hennes nya pojkvään med, fulla varom o jag var ju bara lie på lyset men nej mamma trodde jag var as packad vilket jag inte var. Innan jag mötte upp dom kom det fram en utlänning till mig och pratade engelska å jag bad honom dra åt helvete vilket han inte ville så sa jag fuck you men nej han fick för sig att jag sa att jag skulle knulla honom, så jag blev sur när han sa att ja skulle suga av honom o skit så han fick sig en dricka i ansiktet! Det var MYCKET kul! Han gick därifrån.. Så NU vet jag hur viktigt det är att inte gå själv i stan, det var en massa som skulle hålla på å fitta sig o jag orkade verkligen inte!

Skriver lite mer sedan, tror jag ska be dennis köpa en pizza som vi egentligen skulle gjort igår men så blev det dock inte för vi pallade inte haha! Nej puss och kram <3

Bilder sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0