Underbara pojkvän

Min pojkvän har varit såå underbar idag. Först ringde han till mig och bad mig göra mig iordning för en lunch på Pastabaren självklart bjöd min gullunge mig. Efter det var vi lite med hans vänner sedan flyttade vi ju mina saker hit. Och efter det var jag ju självklart ännu mera hungrig så han erbjöd sig att göra pasta och köttbullar ( vi har inte handlat ) så det fanns inte så överdrivet mycket att välja mellan men det var gottigt nu är jag mätt och belåten hihi. Men jag kan ju självklart aldrig koppla av utan jag ska hjälpa till hela tiden med maten, så vi fjantade runt och dennis slängde mig i sängen och allt.. Det kändes verkligen som om man var nykär igen, så underbart <3

Älskar dig babe vill vara med dig hela tiden du är UNDERBAR!! <3

huihui

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0