Skolan tar tid!

Hejsan igen efter att inte haft tid till något annat än skolan i två veckor.
Iallafall, vi har fått våra datorer i skolan de va väl nice tycker jag för då slipper jag sitta på min stationära fast den är ju ifs bättre än denna men nu behöver jag inte sitta där med ryggen emot tvn och så kommer något jag vill se och även sitta o skriva lite med vännerna så är det omöjligt, men nu går det igen.
Så har jag förlorat alla mina besökare, usse det var ju icke för kul menmen.

Igår så var vi på crusing, det var väl helt okej bara att jag hade en sån otrolig huvudvärk.. Så åkte hem och la mig och somnade, sedan kom älsklingen till mig och sov med mig.

Så idag hade älsklingen och jag tänkt oss att ta en promenad ute i den kalla solen, har ni märkt hur kallt det har blivit på kvällarna ? Igår fick jag till och med ha vinterjacka på mig, men iofs den är ju så himla snygg ändå så det gör ju inget.
Jag har nog inte så mycket att skriva känns det som. Förutom att jag fick ett par jätte snygga jeans av min älskade pokvän igår, så himla gulligt av honom. Älskar dig hjärtat <3

fsdgvsd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0