Praktik - Åhléns

Hejsan, första dagen på praktiken sög rent ut sagt. Har aldrig varit med om något såååå drygt.
Så imorgon hade jag tänkt att byta praktikplats för jag trivs inte för fem öre, när man inte ens kommer få vara delaktig i allt som gäller i en affär ? Jag vill inte bara ha erfarenheter av att hänga kläder på en galge utan gärna lite kassaarbete med, iaf lära sig hur det går till, men nej de tänker vara ego och säger att de inte kommer ha någon nytta av att lära oss hur man hanterar en kassa? OMG har tillochmed jobbat i kassor men inte de nej, de va en massa strul med det tydligen det tog en HEL dag, naawe åååh det tar ju fan inte en hel dag att lära sig det ååh så irriterande, jo det kanske tar en hel dag innan man känner sig riktigt säker på det. Men de kan ju lära en så man får stå och kika lite sedan när man känner att man kan när de stått bakom en och hjälpt en, så kan de ju ha hand om den andra kassan och sedan om man behöver hjälp så kan de ju bara hjälpa till en liten sekund, men nej spela ego o säg att de inte kommer ha någon nytta av det om de lär oss.  Nej men vi har nämligen nytta av det när vi ska börja jobba sedan, och tänk om vi till och med börjar jobba där? Heelt sick..

Men iaf nu ligger mina killar här breve mig och sover, såå söta e dom :) Nae nu ska jag ta och lägga mig och titta vidare på I ditt ansikte eller vad det heter :) kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0