Helgen.

Helgen har varit kanon umgåtts med lite vänner och så. Sovt hos älsklingen har jag med gjort å så nu är jag hemma..  Har även bakat lite, kärleksmums så gottit. täntke ta mig ett kik på dem snart å se ifall de e klara , hihi sååå najs.. Iaf imorgon blire orgentering eller hurfan det stavas lägger inte ner tid på att iaf, så himla drygt.. praktiken på åhléns då. usch.. men i fredags gick tiden hyffsat snabbt men ändå så drygt vill tbx till skolan faktist. jaa jag är helt sjuk jag vet. haha, har även gjort alla sjuk på tal om det både emme chrille o dennis har börjat hosta å vara svinförkylda medans jag är näsan helt frisk haha sorry  <3 kyss pinglor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0