Sjuklig dag

Idag är en dag jag verkligen inte trivs någonstans.. Jag gick inte till skolan imorse heller, kände bara inte att jag orkade med det.. Men visst tar jag skolan på allvar trivs jätte bra förutom att folk aldrig kan stänga käften.. Hatar att de inte ens kan överväga att kika från mitt perspektiv.. Vafan tror de lixom och de värsta är ju att de kommer skitsnack mitt framför ens ansikte herregud.. Egentligen bryr jag mig verkligen inte för vill inte ha med folk som inte är ärliga med att göra.

Jaja förövrigt hade jag tänkt mig att plugga lite försäljning och service och läsa lite ur boken.. Någon nytta måste man ju dock göra.. Tänkte kika lite på Andra avenyn med, så bra..

Föresten jag hade tänkt lägga upp lite bilder ifrån när jag var liten om det är ett önskemål ? 

Nu äre dax att pluggaa :)

Kommentarer
Postat av: sofia

Andra avenyn är bra :D

2008-10-14 @ 15:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0