Lördagskvällen

Hej mina vänner.. Lördagskvällen var katastrof..Malin o jag hade verkligen ingenting att göra så vi bestämde oss för att festa dock hade vi inget skjuts som vi tillslut hittade och så finns det bara en person som kan köra den mest efterblivnaste och fulaste ungen man sett lixom, heerregud helt fult å så satt han å skröt om sin skrothög å all jävla skit o jag blev så rent ut sagt jääävligt irriterad så varej gång ma nverkligen hörde att han myttade så sa jag emot å typ höll på.. mm då när han skulle äta mat (så ovanligt)  då satt idioten där å snackade skit om mig, när jag valt att inte gå in med honom å de andra pga att jag inte vill visas me de jävla äcklet.. Herregud heelt sjukt.. Sedan kom iaf älsklingen o skulle hämta oss så jag gav honom en feteutskällning och berättade precis vad jag tyckte om honom.. Tycker jag va snällt gjort.. Hade ni bara träffat honom hade ni dock förstått.. USCH.. Jaja älsklingen hämtade oss iaf och då blev allt bra men ha nsatt dock å snackade skit om älsklingsbil när den går bättre än vad hans fula skrammelbil gör..

Nae nu tills idag behövde verkligen skriva av mig lite där hihi sorry..
Idag har jag inte gjort så mycket vaknade nyss och tog mig en negerbolle vilket var riktigt gott.. På listan idag står duschen och mat och plugg.. Ska plugga FÖRSÄLJNING & SERVICE , det är rätt naajs tycker jag fakist ett kul ämne..  Har även lite svenskaläxa å matteläxa tills nästa vecka så får väl ta och fixa det med..
Det är ju så jobbigt drygt att ta två väskor till skolan i och med att vi måste ta med våra datorer .. Så ska man ju ha med sin egna väska med men det går ju knappt man ser ju helt weard ut.. Haha jaja iaf blivit tjabb i klassen med å jag orkar inte ens bryr mig har hittat nya vänner vilket kanske helt enkelt var bäst din falske sak..

Nej nu blire till att vakna till lite i min säng med älsklingen .. Pussar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0