Hejsan i en vacker stad där det regnar ;)

Ja, idag har det varit ett riktigt sjukt drygt väder och jag har nästan bara suttit inne.. 
Iaf så har jag träffat pappa typ en min för som vanligt hörde han bara av sig när han ville ha tag i dennis, alltså min pojkvän, för vi skulle lämna en dator till min syster som bar i Ronneby hos sin pojk..Så vi åkte dit med den å fastade där ett tag och kikade lite på andra avenyn, fast tänkte fortsätta med att kika klart på det..   Och så nu sitter jag här med en ansiktsmask på mig hihi.. Imorgon blir det skolan vilket jag verkligen har saknat. Lite drygt bara att man ska dra med sig sin dator den e ju rätt tung somsagt.

Älsklings nya bil :)
dennis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0