Då säger jag Godnatt för mig då.

gvsd

Efter att jag har städat upp lite på mitt rum och ätit två mackor så tänkte jag plugga och kika lite på bra tv-program sedan sova.. Imorgon blir det skolan  två lektioner som består av Samhällskunskap och engelska.. Så jag slutar klockan 11:15 vilket ska bli sååå härligt efter det när jag kommit hem så MÅSTE jag verkligen sätta fart och plugga.. Har ett matte test tills på fredag och sedan nästa vecka ett prov i samhällskunskap som även blir det första provet i skolan jag gör . Nu vill man bara veta hur ens lärare gör proven och hur svårt det blir.. Jaja dax att förbereda sig lite inför allt...
Ensam inatt då..

Pusselipuss / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0