1 vecka sedan..

Hej vännerna..
Somsagt idag var det en vecka sedan jag skrev.. Känns dock som mer menmen. Har väl inte direkt något att skriva om det är ju höstlov och jag är riktigt festsugen.. Blev tillfrågad att följa med och bowla idag men pga den dåliga ekonomin i slutet av månaden som man alltid har så kunde jag inte. Jag får helt enkelt skylla mig själv att jag slösat upp alla pengar right ?

Idag tror jag det blir till att städa o sova lite till.. Träna lite hade jag med tänkt mig ut å springa lite hade varit naajs.. Men vi fårse hur det blir helt enkelt.. Städa behövs det iaf göra.. Men nu ska jag nog sove en liten stund till var ju ändå ute tills klockan 4 imorse nästan.

Kyss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0