Skolan.

Ojoj, det var längesedan man skrev men blev riktigt sugen på att skriva av mig lite.
Idag har jag gjort ett prov som jag missade självklart har jag inte övat för tänkte inte på att jag skulle gjort det idag menmen, allt missar man ju hela tiden.. Well jag tror det gick ganska bra iaf kan ju hoppas på Godkänt vilket jag tror.

Idag blir det till att göra novellen klar för den skulle varit inne i Torsdags. Jag känner hur mycket efter jag verkligen ligger nu för har ju varit sjuk i en vecka ungefär.. Och älsklingen fyller år på Torsdag och han ska få en jätte fin tröja av mig som jag o Emme hittade. Men nu ska jag börja med mitt kära cv tror jag, skriver mer sen ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0