Ledig dag så underbart

Idag har det inte blivit mer än att sova. Känner mig fortfarande inte alls för bra för att ut å ränna med underbaringarna.
Iaf igår så blev det ju skolan helt okej förutom att jag är så otroligt förkyld så det är jobbigt att sitta still. Vi hade Information och layout och min lektion bestod av att gå ner och fixa datorn som bara krånglar heeela tiden sån skitdator man fått. Jaja den är ju ändå bara till för lektionerna har ju min andra dator hemma som jag använder mer hemma. Jaja efter den lektionen så blev det till att gå till malins skola och träffa henne en sekund o sedan hämtade baby mig o så lämnade vi hans bror hemma hos honom och så hälsade jag på min Fiiiis Denise. Hon har varit lite sjuker och varit på sjukhuset så var tvungen att se hur det var med henne och det var bara bra. Sedan gick Baby och jag oh la oss och sov.  Jaa kalla mig lat men min novell blev INTE klar..

Idag så har jag ju somsagt bara sovit så har faktist inte hunnit med denna otroligt dryga novell.. Har alltid tyckt om att skriva ju men känner faktist inte för att skriva någon novell..
Så nu ska jag bara bädda min säng som jag påbörjade men fortfarande inte är klar med.. Jag säger ju att jag är latare än någon annan. utrutrutr

Jo justde.. Imorgon fyller min baby år hehe hela 19 år och det blir fest på fredag.. Kan ni tänka er att jag inte har festat med honom en endaste gång han har bara varit med men inte druckigt något utan bara varit skjuts men nu är det ändring på det kan jag lova er jag och malin har planerat. Mamsen och jag ska in och köpa tårta till honom och mamma ska köpa en present så jag var tvungen att följa med sa hon för hon visste inte vad hon skulle ge..  Själv har jag köpt världens finaste present till honom, en hur fin tröja som helst men hans julklapp hade jag tänkt mig något RIKTIGT fin, bara till att spara pengarna då.  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0