Fixat mig inför morgon dagen.

dsgsd Har fixat mig inför morgondagen då det är Dennis födelsedag. Har Rakat benen + att jag testade veet hårborttagningskräm, det fungerade ju helt okej men det kanske bara är jag som inte gjorde rätt.. Tycker att det var rätt krångligt för det kändes inte som om att håret gick bort, jag testade alltså detta på låren. Jaja, men det blev väl ändå helt okej fast det kliar rätt mycker o jag är röd. Är det en allergisk reaktion eller blir det helt enkelt så ?

Imorgon då mami och jag ska in till stan efter skolan så hade jag täntk mig att köpa Lee straffords torrshampo, har hört att det ska vara riktigt bra och jag duschar ju hela tiden för att håret blir så flåtigt fort.. Så hade tänkt testa det, fårse om jag köper det eller inte .. Nej Nu ska jag göra mig lite mat . <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0