You make me smile.

Idag har jag bara varit hemma & sovit med Dennis.. Orkade inte nationella av många orsaker..

Tack till alla kompisar som stöttar en, ni är guld värda. <3

Idag har jag bara suttit hemma & tänkt en massa på allt. Så kul är det att kika runt på de unga som snart ska få barn :) Man bli så sugen på en liten själv. Nu sitter jag ochtillat på Gilmore girls, brukar kika på det i väntan på The hills vilket verkligen är riktigt kul att kika på. Lauren är så hemskt söt , så kul att det är helt naturligt, fast det vet man ju aldrig..

Men nu hade jag tänkt mig att göra mos med stekt korv & massa sallad <3

Någon som gjorde nationella idag ? var de svårt isf ?:)

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag älskar meed att kika på Gilmoregirls

2008-05-06 @ 16:16:07
Postat av: Fia

Tycker om aatt läsa din blogg :)

2008-05-06 @ 16:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0