Spexfoto.

Ja igår hade vi spexfoto. Jag & mina två vänner var bäbisar, men det skulle ju va fjortisbäbisar, haha.. Ahja jag såg helt sjuk ut, vi satt i en kundvagn som vi hade pyntat ut, så stod det Ingen Göteborgsresa ! Vi skulle haft våra spritflaskor med, fast de fick vi inte ha. så de blev itne bra :P haha. Men iaf det var väl rätt kul, lite stressigt bara ..

Idag så hade vi problem med alla lärare, jag gjorde även nationella muntligt i engelska. Det gick väl ganska bra om jag får säg att själv.. Men sedan kom Kenneth o störde Som vanligt, vem annars lixom ? Så hamnade vi på möte om att vi inte lämnat tbx vagnen, sånt mongo e han fan. Iaf så blev jag utslängd därifrån, vet ej till vilken nytta men iaf, så slapp vi iaf lektionerna för att lämna tbx vagnen som vi verkligen inte gjorde :S Vi slängde den i en buske å satt å chillade, jag körde runt Tawii & maowl i den, haha. Det var kulit.. Iaf men nu hade jag tänkt att plugga lite till svenskaprovet på torsdag , jag slipper ju Soprovet på Fredag ska ju på farfars begravning :( Känner nästan att jag inte vill dit, det kommer vara tufft.

Nu blire The hills <3

Bild sedan i helgen då jag var i karlshamn, heting ser helt tjocker ut, men whatever ;)

image30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0