Solstrålarna.

Ja dom är i högsta hugg idag iallafall, hehe gick till skolan vid 15 över 8 imorse då vi började, men ändå.. Så hade vi matte, å de gick kalas bra för mig, satans många uppgifter gjorde jag. Sedan vare massa dryga lektioner biologi o språk å svenska i slutet vilket alltid är lika trevligt :)

Måste då idag plugga som satans har ett prov i biologi som jag måste få gjort, räcker med G för min del :) Men iaf så man får det gjort, & städa det gjorde jag då inte igår iaf, så får ta å göra det idag med, då känner man sig sådär duktigt.. haha, massa pluggande blir det nu denna vecka å nästa har tre prov nästa vecka, å de ligger på två dagar :O två stora prov med.. Knaasit mina vänner. <3

Jag har pluggat en massa & är verkligen skit hungrig.. Men Dennis kan ju aldrig komma hit iomed att han fiskar så kommer ju inte hinne köpa någon mat, så det blir väl diet då! Har fått några konstiga prickar eller vad man ska säga med vätska i. :S Så har tagit en nål & spräckt dom med.. Någon som kan ha någon aning om vad det är för något ? Har den på fingdet, ringfingret.. Helt sjukt störande & jag börjar bli irriterad för att jag inte ätit idag.. ååh :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0