Skolshow.

Yes snyggingar, idag har vi varit på skolshowen ifs det var bara genrepet men ikväll så blir det de riktiga, det var väl helt okej ganska sugit faktist jämfört med de förra året.. Men vissa var ju bra tycker jag :)

Vaknade upp & ville sova lite till så det gjorde jag å så ringde tora och väckte mig å då hade jag redan missat matten, så missade idrotten med för tora å jag gick till willaaan. Sedan vare bara te att gå te Bettans lektion..
Så åkte vi in till stan & jag hittade mig ett par kalasfina Killah jeans på kompaniet. Så jag köpte dom..
För övrigt så har jag träffat Dennis en stund typ 5 min ? Men han kommer om en stund förhoppningsvis, ahja..

Ska snacka lite om jobbtiderna å allt nu om en stund så vi får ju hoppas på de bästa :)

Ikväll blir det till att gå på skolshowen somsagt. Det ska väl bli trevligt, eller något sånt..
Shit känner mig helt deppig idag. Något är lite fel kanske. :/

Ska fila på en ny design nu iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0