Rip Farfar .

Idag klockan fyra på morgonen försvann du. Du har varit en sann kämpe som aldrig gett upp. Jag kunde verkligen inte sova inatt.. Jag virade om filten du valt och köpt till mig tillsammans med farmor, den kommer jag alltid behålla..

Det finns inga ord farfar .. Sista farvälet du var så kall och helt blek & du fanns inte, jag tog i din hand & slängde mig i farmen till farmor & började gråta, jag har aldrig gråtit så mycket som jag gjorde då.. Sist på min födelsedag då jag höll dig i handen hade du kraft och var så hemskt varm för du hade feber.. Jag blev helt tom.. Tankarna bara snurrar runt verkligen jag har så många tankar men kan inte skriva ner ett endaste ord då man som mest behöver det.. Jag kommer aldrig glömma hur frågvis du var om Dennis, du vill så gärna att jag ska hålla mig fast vid honom & farfar det ska jag jag lovar dig..
Sista middagen vi tillbringade tillsammans var du så underbart glad och kry.. Hela familjen samlad & alla hade trevligt.. Hur kan något hända så snabbt ? Det finns inga ord.. Det har inte ens gått ett dygn än ? Jag hoppas du hörde mig & jag hoppas du ser oss..

Du finns i vartenda steg vi tar, vartenda andetag & varje stjärna vi ser är du..

Tack för en fin uppväxt i karlshamn hos dig och farmor, alltid trivts där bäst & kommer alltid minnas tillbaka alla fina underbart roliga minnen vi hela familjen haft tillsammans!

Du är den bästa <3 Vila i frid Göte Råberg !

Tell me how am I supposed to breathe with no air ?

Kommentarer
Postat av: louise

jag finns här. du vet var du har mig!

2008-05-04 @ 14:03:47
URL: http://cargill.blogg.se
Postat av: Adina

Fan va tråkigt att höra om din farfar "/ Jag har också förlorat min, men för 8 år sen. Så jag minns inte så mkt än att jag grät jätte mkt.. ;S

2008-05-07 @ 17:51:23
URL: http://adiiiina.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0