Piercing!

Ohyes, igår piercade jag mig i tungan så jag kan inte prata.. Haha.. Bild kommer :)
Allvarligt så trodde jag att det skulle göra sjukt ont, men kände typ ingenting det var mest lite obehagligt bara..Men nu är det ju skitjobbigt när staven e megalång å min tunga är meda svullen så just nu syns knappt staven. haha jo någon halv cm ser men väl... Men uschja, inte ätit på 24 timmar nu.. HUNGRIG!!!!

Dessutom så hade jag muntligt prov idag i matte vilket gick hyffsat bra, behövde bara säga sant elelr falskt, men försökte lägga in lite mer, men det gick inte så bra för mig att prata. hehe.. Men blev godkänd iaf :) Har gjort ett prov till idag, gick en timme innan skolan började och gjorde ett prov i svenska som jag känner mig RIKTIGT nöjd med :)
Härligt härligt.. Så det blev två prov idag iskolan, sedan tyckte alla så synd om mig att jag fick gå hem & det var jag glad för.. Så när jag kom hemskulle jag ta lite is. Men icke de nej isen var slut.. Så fick sätta in nytt.. ååh så irriterad jag blev.. Fick göra likadant hos älsklingen. Hehe

En påminnelse tills nästa vecka då blire..

Må: Prov i biologi
Ti: Antagligen prov i Samhällskunskap
Ons:
To: Matteprov el fre. Inlämning av uppsats.
Fre: Matteprov el tor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0