No air no air.

Låten är underbar, tänker på dig som fan farfar.

Idag har jag mamma & dennis iaf varit och köpt blommor och färg m.m Så Dennis fixar bordet som jag satt ihop..
Min blogg blir så seg, tänker på alldeles för mycket saker.. Fan vad jag saknar din farfar, jag vill knappt åka hem till er.. Känns så konstigt att du inte är där längre, iallafall inte synlig ? Men jag vet att du finns vartän farmor är.. För ni två tsm är ett. Usch nu kommer tårarna med ..

Ska ära flintastek idag med potatissallad.. Väldigt gott faktist, rysligt fint väder är det här idag . Har fått skoskav nu med, riktigt sunkit.. Tänkte ta och vara lite vettig idag & städa bort allt hår ifrån zacco, hade precis städat mitt rum så kom han å min syster hit, haha Zacco = min systers hund på bilden där nere. Ja & han fäller något otroligt, så det blir till att städa.. I miss u <3



Åhw, jag tycker så synd om min älskling jag har smittat honom, så nu är han så sjuk att han knappt kan prata eller något, tycker så synd om honom.. :( Farmor & Faster ringde mig innan idag så jag pratade lite med dom med om begravningen & allt.. Ska ta och göra mig lite pulvermos och stekt korv.. Blev så sugen på korv men vi har inga korvbröd :(

Nu sitter jag & tittar på Sanningens ögonblick. Jag tycker riktigt synd om tjejen. Men det är samtidigt rätt kul att titta på, men det kan inte kännas för kul för henne att sitta där å bli förnedrad i Tv.. Usch om Dennis skulle svarat så om mig..
Pussen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0