Morsdag.

Tjoho. Idag är det morsdag.. HAr inte köpt något men det komemr i sommar ist på hennes födelsedag då mamsen fyller 50 år och hon ska få världens finaste present :) Iaf idag är min tunga väldigt svullen.. Haha, ska försöka få i mig lite nudlar. Känns som om jag gått ner i vikt för i morse va inte min kulmage kvar, men jag få hoppas att den kmr tbx :)
 
Iaf igår åkte vi väl typ bil hela kvällen. Typ bilträff ? el vad det var, iaf det var kalastrevligt :) fastän jag inte kunde prata så mycket. Man tackar för dagen <3

Idag blire te att plugga som satan :) Kulkul, eller inte.. Mamsen skulle köpt tårta å sånt men jag kan ju somsagt inte äta tårta tror jag inte, fast jo kanske.. haha man kan ju lägga det som förslag iaf :) Mamsen sak köpa hamburgare till mig, de kan jag äta med ketchup ? japp, lite mat iaf.. hehe men nu ska jag ta & äta min nudlar :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0