Idag.

Idag har jag varit i skolan en timme och haft So..So lektionen var rätt rolig, spännande på något sätt :) Sedan hämtade älsklingen mig och malin i skolan och så åkte vi in till stan.. Så kom mami dit så gick jag med henne & handalde lite..

Jag köpte: Ett linne på H&m & 5pack sockar från Kappahl som är "nylon strumpa" eller hur man ska förklara att. hehe men tyckter det är mysigt att ha i ballerinaskor, de jag har iaf.. Mamma köpte en jätet fin bikini och en väska och strumpor. Såå självklart åt mami & jag på glassiären vilket är ett måste om man är i stan.

Så nu sitter man här hemma och tittar på The hills :) Hihi , mest gillar de programmet <3

Ska ta och käka kassler stavning? & potatissallad nu & så kikar jag lite på made sedan kmr ju X-effect, vet inte vrf jag fastnat för just x-efftect, haha men det är rätt kul ibland faktist . Man undrar ju hur man själv hade reagerat, ah ifs mitt ex hade jag ju inte rört, hade bara stuckit därifårn, du är ett svin & du vet det :) Iaf så hade jag aldrig varit otrogen emot Dennis . Han är det bästa som finns . mums för honom. Får väl ta & plugga lite sedan efter att jag städat upp rummet lite .

Har kommit på att fler har börjat besökamin blogg, vilket är rätt kul :)
Har färgat håret nu med :) Det blev rätt bra faktist. Ögonbrynen blev bara så satans mörka.. Hehe, menmen .

Vatt ute & gått med Lollan ( Cargill ) här på blogg :) Åh så vi pratade å så ont jag har i mina kära fötter, var lägnesedan jag var ute å gick så långt. :) Men trevligt hade vi & en huvudvärk har jag. Ska ta mig lite juice nu :) <3
Pussen <3

Kommentarer
Postat av: Malin

Glass

2008-05-07 @ 17:51:35
Postat av: Sara

Svar: haha ja :')

2008-05-07 @ 21:27:27
URL: http://www.brownsugar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0