Gladdag :)

Ja det var ju ett tag sedan jag skrev något. Har haft mycket att göra & varit väldigt nere.
Var ju på farfars begravning i fredags & det var hur fint som helst. Många tårar som rann ner för min kind verkligen. :(
I miss u <3

Idag har jag varit riktigt glad faktist, skippade två lektioner för jag bara orkade inte var så ledsen. Farfar jag tänker på dig varje dag. Jag saknar dig något otroligt mycket.

Imorgon är det skolshow med. Kalas & har fått besked om att jag har fått jobbet nu så jag hoppas inte att der strular nu ännumer för då blir jag väldigt irriterad för alla mina planer bara går i kras. Iaf ska träffa älsklingen med vilket ska bli riktigt kulit :)

Oj, det har hänt så mycket att jag knappt kommer ihåg. Man är helt omtumlad i huvudet som farmor säger. Jag kan ifs förstå henne, att ha varit gifta i 52 år & sedan bara försvinner han måste vara en extremt konstig förändring.. Det finns inte ord för hur konstigt det känns. Det kändes så konstigt att se dig för sista gången, du var inte du, för ditt skratt, ditt leende fanns inte där. Och fastän du inte var just där då så var du runt omkring oss... Såg du hjärtat av roser du fick av oss barnbarn? De var så underbart fint. Ska lägga in en bild på den så ni får se den.

Det började regnar när vi satt & åt efter begravningen & jag svär på att det var du som gav tillbaka alla tårarna vi fällt för dig <3

Somsagt, jag finner inga ord..Det är helknasit . :'(

JAG SAKNAR DIG SOM FAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0