Födelsedag ..

Ja, det är min födelsedag & jag känner mig verkligen inte alls bra.. För det första så är jag sjuk och för det andra så är jag väldigt deppig & nere.. Hälsade på farfar idag somsagt & det känns att se honom må såhär dåligt.. Jag hoppas du hörde & såg mig .. Du kramade om min hand så hårt och försökte verkligen säga något.. Usch kändes som om tårarna bara skulle spruta ner för mina kinder men höll tillbaka.. Kändes helt sjukt när farmor började gråta över min axel.. Man vill vara stark men det är så hopplöst svårt . Jag bara känner hur tårarna börja rinna.. Tack för presenten du valde ut åt mig i julklapp egentligen men fick den nu, jätte mysig var den & du försökte allt Lee lite när faster min berättade att jag fått presenten du valt. & när hon sjöng så vet jag att du nynnade för dig själv & ville få ut det det såg jag på din mun.  Jag saknar dig , jag saknar den gamla envisa farfar som aldrig ger upp & det har du verkligen inte gjort du har klarat dig 3 år mer än vad läkarna sa. För bara två veckor sedan när vi alla i familjen åt tillsammans var du riktigt pigg & kry och skrattade och sa att snart är din födelsedag & då fyller du 16 ska det bli kul ? Orkar inte skriva mera nu gråter mer än någonsin det är verkligen svårare än jag trodde att se dig må så dåligt & att farmor började gråta när hon kramade mig var svårare än någonsin. Jag älskar er <3

Kommentarer
Postat av: madde

grattis

2008-05-01 @ 21:19:40
URL: http://midzan.blogg.se
Postat av: ..

har läst ganska mycket om din farfar nu.. börjar gråta arge gång för jag kommer och tänka på min kaninunge och min chinchilla.. det kändes som om att dom ville säga nått men dom kunde inte förmedla det riktigt. dom dog båda 28 mars 2008 :'(

2008-05-07 @ 13:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0