Dag 3

Idag är det dag tre med min kära piercing.. Man börjar vänja sig lite nu men det är ju fortfarande svullet vilket är ganska drygt.. Men börjar lära mig att både äta & prata (A) kanske inte haha jo men lite.. Fick i mig lite pommes igår vilket känns kalasbra.. SAknar godis :( å e jätte sugen på frallor & vill ha ris med currysås :( åh jobbit dåra.

Igår var jag med älskling ganska mycket faktist. Det blev bara så. Vaknade hos honom idag med så blev jag hemkörd för dom skulle typ te malmö. Jaja nu kan jag iaf inte sova haha .. Kulit tror aldrig jag varit uppe såhär tidigt (08:30) en lördagsmorgon. Jag sitter & läser tidningen nu.. haha kulitkulit.

Nä ska lägga mig & kika på tv har sån jävla hicka.. haha Pussåhej <3
image34

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0