Bingolotto.

Haha , jaa Malin och jag satt och snackade om det så minns jag tillbaka när Farfar jag och farmor och pappa å min syster alltid spelade det, varje helg.. Då var jag rätt liten & hängde knappt med.. Men iaf så fick vi alltid välja lott och självklart ville man ha precis alla :) Ååh de var så goda tider farfar, jag saknar dig verkligen.. Tänkte åka te farmor i helgen känns så tomtutan dig vilket det gjorde i slutet med då du nästan aldrig var hemma utan bara på sjukhuset var o varannan dag. Jag saknar att vara barn hos er, jag var alltid Lillan hos er.. & dockar skrollan.. ÅÅh jag vill bara minnas tillbaka och återuppleva allt igen. Jag hade involverat mig i fler saker, särskillt den sista tiden hade jag kommit mycket oftare & frågat hur du mått mycket oftare, kmr ihåg hur du skällde på mig en gång för jag adlrig frågade & knappt visste vad du var sjuk i & det vet jag knappt nu heller . Därför jag vill komma ihåg dig som den du var den bästa tiden..

Nu ska jag sova, har bara en lektion imorgon vid 12:20 - 13:20 .

Jag undrar vart du är farfar <3

Kommentarer
Postat av: Stina

Han är överallt

2008-05-06 @ 23:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0