Midsommar.

Hej vännerna.
Förlåt igen för en dålig uppdatering men ni får helt enkelt stå ut. Idag är det midsommar och Jag och min älskling har varit uppe hos hans föräldrar med hela familjen där. Ganska trevligt faktist förutom mitt huvud som jag alltid ska ha ont i när det är något speciellt.. Jaja, vad ska man göra åt saken lixom?
Iaf, sedan åkte vi till Tawii och spelade Gh och bowlade å lite så. Nitendo Wee alltså :P
Det var ju trevligt & så.. Sedan skulle ågren ha skjuts å lite så.. Så umgicks vi lite med han mfl.. Det var kalastrevligt iaf.. Tackar för en trevlig kväll <3

Jobbet dåra.. Fick min lön för fyra dagar tre heldagar och en halvdag. Fick 1300 kr :) Är RÄTT nöjd iaf, hehe.. Tänka sig att det bara vad på fyra dagar.. Visst det är inte direkt kul att sitta där men man får stå ut ?

Ibland blir jag så trött på all jävla skit.. =/

Jag är så galet kär i min Dennis så det inte är sant, du är bäst gubben & jag hoppas du vet det.. Du betyder fan allt. <3
1 år och 4 månader med dig. 12/2-07 BÄSTA dagen i mitt liv. TACK FÖR ATT DU FINNS BABE <3

Godnatt mina vänner nu är nämligen klockan 03:00 & jag tänkte ta mig en pirog & SOVA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0