Jobbat.

Hej mina vänner.
Jag har börjat jobba och det flyter. De som jobbar där är riktigt trevliga & goa, så himla kul att de inte är sura & ska hålla på..
Så imorgon jobbar jag igen från 11 - 18 tror jag. Hehe, kanske lite smådryt men vännerna brukar kika in & prata lite med mig :) Jag sitter ju somsagt hälften av tiden jag jobbar i och med att jag säljer glass.

Ja och så vad jag har gjort i helgen. Jo jag har dömt match i handikapp bol typ? ah, iaf de var så glada haha.. Men med lite finare väder kanske det hade varit roligare för jag frös något otroligt.. Vill knappt tänka tillbax.. Tihi..
Har sovit hos älsklingen med & så har jag ju självklart varit ute på Junikalaset å då blev de fest & jag hade det kalastrevligt åt mat på la bodega med, muuuuuuuums!

Så idag har jag bara legat & slappat och så har jag ju varit med älsklingen :) Imorgon ska vi ut å handla lite blommor till honom. Kan ni tänka er att min kära pojkvän vill ha en blomlåda på sin "franska" balkong ? Tihi han vill vara först med det i sitt område :) Plastblommor kan man ju inte ha allt för länge, blir ju tråkigt (A)

Uschja, men nu tror jag att jag sak ta & fixa mig en fin design. Det vore väl kul? :)  & vänner FÖRLÅT för den dåliga uppdateringen.
Kyss&Love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0