Jobbat.

Hej vänner.
Idag har jag jobbat kulkul .. Nä men det gick väl bra.. Det är lite jobbigt att sitta där hela dagarna och inte ha något att göra. Sedan när jag väl läser en tidning då kmr alla.. :S Ahja, läser cosmo å jag är rätt fast i den tidningen nu..
Får väl ta och köpa mig en bunt tidningar. ;)

Uschja.. Här sitter man och ha sovit hela kvällen när jag kom hem vid 7 tiden och nu är jag ju helpigg.. Och inte har jag något roligt som har hänt att bjuda på heller.. Huumm.. Nä det blir väl te att sitta här vid datorn o dryga sig.. Läst lite nyheter med.. Hittade att madonna ska skilja sig, intressant haha :P Nä nu ska jag inte loosa mig..
Puss&Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0