Dag på stan med mamsen.

Förlåt mina vänner för en OTROLIGT dålig uppdatering. Men jag har haft väldigt mycket att göra.. Har höjt mig något otroligt i skolan, vilket jag är så nöjd med.. Imorgon är det skolavslutning med. Kan ni tänka er att min pappa kommer ?:P Pappa, Farmor, Syster, Bror, Brorsflickvän, Dennis & Mamma :) & farfar är ju självklart med och tittar fast på sitt egna lilla moln uppe i himlen.. I miss u <3

Idag har jag & mamsen varit på stan .. Hittade mig ett jättefint linne och seadn ett par "stay up strumpbyxor" Ska ha dom imorgon på skolavslutningen.. Har bara inte hittat några skor jag ska ha men får väl ta på mig ett par ballerinaskor :) Sedan lite senare blire fest & då blire kul ska ni se :D Mitt hår ska jag ha lockat fast sedan uppsatt i en "knopp" & sedan ett par jättefina "diamanter" i håret. Kalassnyggt tycker jag iaf :) Tubtoppen ska på med :) Det kommer nog bli fint, hoppas jag på .. Haha.. så kul med alla studenterna som är ute på stan & sjunger..

Och Btw har testjobbat nu på mitt jobb och jag fick det:) så börjar på lördag jätte kul, träffade en riktigt trevlig tjej som visade mig hur man skulle göra :) Glassit :)

Nä nu ska jag ta å prova mina stay ups och sedan blire väl till älsklingen för vi har 1 år & 4 månader idag :) Älskar dig hun, du är det bääästa som finns <3

Åh gud jag glömde ju det viktigaste. Jag har bytt stav nu :) Nu har det gått 3 veckor sedan jag tog det & nu känns allt nästintill som vanligt förutom att jag har något i munnen hela tiden :) Nu skaver det inte länge, sååååå Skönt :) <3

Puss & Kram mina vänner :)

Kommentarer
Postat av: Anna

hoppas du har bild på hur du såg ut på skolavslutningen ;)

2008-06-16 @ 23:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0