cp jobb.

Hej vännerna.
Somsagt idag är jag så otroligt irriterad..  Orkar verkligen inte gå & jobba har ingen stor lust te att..
Ibland trivs jag verkligen inte, känner mig helt bortglömd ibland.. Visst de e trevliga, men kan iaf inte beskriva hur det känns.. Vill bara attt klockan ska bli sex.. För jag förstår inte meningen att sälja glass när det ösregnar. :S Jag lovar er att det kmr en kund och det är typ min mamma.. Så får sitta i sex timmar och göra ingenting :) låter det kul ? Kan jag säga er att det är riktigt drygt.. Att inte ha något att göra å bara sitta å titta i en tidning. Det är inte så kul när det är typ 40 gradet och verkligen SKIT varmt. :S

Ahja, ni får hade så bra & kul för det kmr fasiken inte jag te att ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0