Staun med emme .

Hej igen vännerna. Visst var kisungarna fina ?:)
Varit på stasn idag med Emme, hon är för go den lille tösen.. Iaf vi hittade en massa fina kläder. Själv köpte jag mig en "klänning" ifrån gina tricot som var riktigt fin faktist blommit och fin. & ett linne ifrån carlings ? eller hurfan de stavas få kika det, haha och en tröja ifån Hm och en klämma till håret :) Är super nöjd med allt & dagen på stan med den sötenosen. Käkade gjorde vi med, vi tog oss t michelles och jag åt en pommestallrik och hon en gyrostallrik, haha kalasgott.. Sedan  tog vi en kaffe på RM eller emelie mfl, inte jag för jag dricker ju somsagt inte kaffe men det ska emelie plåga mig med hela sommaren har hon sagt.

Nu sitter jag Linus och hans tösabit Amanda hos Älsklingen och väntar på att dennis ska komma han hjälper nämligen sin far med att köra hem taxibilarna. Vi ska kka lite gott och så :) Trevligt ju, nä jag skriver mer ikväll om det finns tid för att, hade bra gullungar <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0