Söndagen den dryge.

Hej vännerna.
Idag är man då ledig och jag är piss trött. Iofs jag är ledig enda tills på onsdag så jääävla skönt :)
Idag skulle emelie o jag sola för detta e hennes enda lediga dag. Men nej vädret tilllåter att inte, såå sunkiit.
Fan vad ska man göra idag ? Heelt sjukt asså. Om man kanske skulle ta å festa typ på måndag eller något:P ´haha, lite udda får man ju fanimej vara nä men de va ju så länge sedan..

Öland hade vi tänkt åka till den 27 om det e öppet på en söndag som jag har för mig.  Haha, ja vi får ju se asså.. ÅÅÅÅH jag drömde att kisungarna hade öppnat ögonen :( Åh vad söta de va då , hahaa. Men det har dom inte tror jag inte iaf. Vi får väl kika upp t dennis föräldrar idag o kiika på de sötenosarna :) Vi måste åka och handla lite mat med, de börjar ta slut =/ haha . nä men nu ska jag nog ta å kika på tv. Loooveya <3

jaamisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0