Jobba 11-18

Hej vännerna.
Nu ska jag snart åka och jobba, lite segt kanske ?:) Det är så satans fint väder att jag blir sur. =( Hade gärna velat ligga ute i solen och jäsa. =( Men nej nu får jag inte tycka synd om mig. Man får ju somsagt tänka på lönen.  Ska jobba varje dag Juli ut förutom söndagar, hur segt är inte det ? När ska jag hinna sola ? är helt likvit känns det som. Ahja..

Folk har fått papper om att de kommit in på deras linje, hoppas jag med får det snart med då. Bor ju somsagt hos dennis nu över sommaren typ, mycket mysigt men mamma saknar mig :) Haha.. ska sova hemma nu någon dag hade jag tänkt mig :) Usch vad jag hoppas på att jag kommit in på handel :) Så roligt isf .

Men nu hade jag tänkt mig att ta mig en macka, haha.. Sedan åka med 28 bussen :)  Puss&hej snyggi<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0