INTAGEN.

Hej vännerna.
Är bara tvungen till att meddela att jag blivit intagen till Handelsprogrammet :) Kalasglad, fast jag förstod inte så mycket av vad mamma sa, för det stod något med reserv :S fast tror det stod reserverad eller något typ barn och fritid, men tänkte gå å kika på pappret ändå :) Fan så glad jag är :)

Har jobbat idag, det gick bra ju.. Men nu är jag så dödstrött & älsklingen och jag ska äta pizza :)

Skriver mer ikväll I think <3


Fan vad gott det var med Pizza mina vänner :) Nu har jag även kikat på papprena, så satans glad jag blev asså ;D
Gahd, ahja lite besviken blev jag idag iaf på en person.. Hum.. Ahja.. Men nu sitter jag här ensam hos älsklingen iaf, druckit lite vin hos mor min :) Iaf, satt o täkte på en sak. Det var väldans längesedan jag var ute å gick o sprang som jag gjorde minst två gånger i veckan nu, haha så mycke mat jag äter när jag jobbar så går man ju upp en del men jag orkar inte ut å springa efter att jag jobbat, jag kanske ska ta en tur på morgonen ist innan jag börjar jobba ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0