hejhej.

Världens dåligaste dag, igår tog jag tydligen sönder två "tårttallrikar" vilket var att jag bara råkade ta sönder en, men nej jag ska få betala två för att jag tydligen tog sönder den med. Fin arbetsplats där man får betala saker man själv inte tagit sönder.
Jag är så fruktansvärt trött på att jobba där, jag får bara 50 kr timmen ingen ob tilllägg en jävla rast på hela dagen vilket består av 15 min ?. Jag vill inte jobba där men vet inte hur jag ska kunna säga att jag inte vill.. Så funderar på å säga att jag bara kan jobba månaden ut . Jag vill fan kunna njuta lite av livet, jag har tappat allt. Jag bryter nästan ihop när jag jobbar och när jag kommer hem ska vi ju inte ens tala om.. Jag jobbar längre än någon annan där inne + att jag bara sitter o glor när inga kommer.. Visst ni kanske ser det som chill, men jag är en person som vill hålla igång jag klarar inte att sitta stilla hela dagarna ifrån 11 till 18, det är fullständigt onödigt. Sedan måste jag ju åka å köpa dom faten SJÄLV och betala dom OCH bensinen vilket inte blir det billigaste iochmed att jag bor flera mil ifrån den affären. :S Heelt jävla sjukt är det, ska det få vara så ? jag får inte njuta av något jag får mindre lön än vad jag ska och jag känner att jag blir dåligt behandlad av vissa, inte alla för de flesta är helt underbara.  Börjar jobba om en jävla timme och jag vill verkligen inte jobba. Jag klara inte av det jag bryter ihop totalt :'(

Det är ju sjukt när man inte mår bra att jag får jobba och göra något jag mår sämre av, hurfan ska jag göra ?
Man vill ju inte bli ovän med dom heller å sedan aldrig mer kunna sitta där och fika ? Känns ju bara pinsamt att gå förbi om man slutat jobba där. Men visst jag kan leva med att aldrig mer få sitta där, det kan jag verkligen. VAFAN ÄR DETTA :( 11 - 18 måndag - fre 11-16 lördag. VARJE JÄVLA DAG HELA FAKKING SOMMARLOVET.

Jag sitter fan och gråter här, vafan jag klarar inte av detta :'(

Kommentarer
Postat av: Anna

ob tilläggen börjar klockan 7 och om du jobbar mer än 5 timmar så ska du ha minst 1 halvtimmes rast, så har vi iaf..annars kan du anmäla till facket eller åt sånt..

2008-07-11 @ 08:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0