Förslag ?

Kunde verkligen inte sova inatt, somnade vid 5 tiden och skulle upp vid 7, men jag bara ställde fram klockan mer och mer så tillslut fick denise ringa och väcka mig vid 9 tiden, kom till skolan vid 10 tiden tror jag.. Nu har jag bara en oändlig huvudvärk.. Skolan gick bra och vi kikade på film, mamma mia, som jag redan sett en massa gånger haha nej men två. Såå gick jag hem, ja tro det eller ej men det gjorde jag..

Älsklingen och jag har varit sååå duktiga, köpt en kruka och diskställ i trä, för plast tkr inte jag om och det har han just nu.. OCH sedan en tvbänk i tre delar JÄTTE fin tycker jag iaf hehe, men hade ju önskat att den var svart i och med att det är lite av temat här i vardagsrummet men vafan. :P Just nu matchar den gröna soffan julgranen så lite vitt hum haha, menmen. Bikupan köpte vi de på, så vi gjorde en bra gärning faktist, å det blev ju inte dyrt för fem öre 140 kr :O jaaa tänk. Så nu har jag verkligen tvättat av allt 1000 ggr , haha jaadå.

Plugga matte efter att vi har fixat om här blir det.. Och mat får dennis allt göra idag för jag är så himla trött och måste plugga har ju matteprov imorgon och känns inte sådär överdrivet bra.. Men vafan hoppas på G men det hade ju varit kul att få vg i matte någon gång ? Vi fårse.

Nää, sova en stund kanske ?

Hej fettooohh..
 asf

Mysit med ett litet eget café i klassrummet ?

fbbf


Kommentarer
Postat av: jennifer

sv: haha ja så kan det vara :) haft en bra dag?

2008-12-17 @ 18:27:35
URL: http://jennifermolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0