Bilhelvete!

Igår somnade jag klockan 8 på kvällen och vaknade klockan 10, hur skönt som helst faktist. Så nu är jag pigg och glad, elle ah rättaresagt var glad.. Dennis skulle sälja sin fulingbil idag  och de vill ha bilen och allt förutom att dennis var tvungen att byta en sak på den, dennis o jag som skulle storhandla idag men så blir det inte för de kommer och hämta bilen imorgon då dennis har bytt den saken =/ Så vet inte vad man ska göra idag för pengarna ligger på botten =/ Det är riktigt drygt när det är så.

Nu sitter jag och äter en lussebulle, gottit och myser med milfon ( kisen )  och kikar på The hills som vanligt hehe.. Lördagar är faktist till för att bara kika på MTV hela dagarna.

Igår så var jag hos Denise oh vi hade jätte kulit, hehe så bäst med dig <3 , Så kikade vi på luciatåg med hehe fast vi skrattade väl mest hehe,  så var vi och handlade med klassen, eller ja hälften av dom iaf, vi köpte vattenkokare och 18 muggar haha, och Kaffe och MASSA oboy och tee och socker som vi ska ha till vårt klassrum. Så efter shoppingturen så tog vi oss varsin korv hihi, det var gottit..

Men nu blire faktist till att slappa lite tills Dennis kommer hem för då ska vi åka och handla för mina sista pengar, bara mat tills idag då å imorgon blir det massa annat. Kysssss<33

ds

Milfon i en smuttsig hylla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0