Krocken igår!

Orkar ni läsa detta är ni inte dåliga!


Igår kom snön, jo man kunde ju tro att alla var lyckliga. Särskillt min galna pojkvän som bara var tvungen att leka av sig lite. Vi hade hur trevligt som helst med våra vänner tills en biljävel med två brudar kom och skulle försöka leka med en framhjulsdriven bil. Jo det gick ju dock inte så bra för dom och de var bara ivägen och vet inte ens vad de hade där att göra över huvudtaget!

De parkerade breve oss å trodde de var väldigt snygga o tuffa antagligen medans vi bara skattade å ville att de skulle dra. Men nej ändå skulle den jävlen köra rätt bakom dennis när han backade för att vi skulle dra oss tbx t shell så vi stannade med en smäll o dennis flög ut ur bilen och tittade om något hade hänt med hans bil då han i somras fick vattenplaning och smällde bakenden på  bilen och att den skärmen ska lackas om o slås ut ordentligt snart. Sedan slängde han upp hennes dörr o frågade vadfan hon höll på med. Men hon hade tydligen parkerat mitt i vägen och inte fan ville hon följa lagen nej, så jag gick ut å skällde på henne o hennes kompis. Då jag tyckte att hon gick för långt bad jag dennis ringa till polisen då JAG ansåg att VI hade rätt! Men vet ni ? Man får parkera bakom någon mitt på vägen där det inte är en parkeringsplats och sedan om någon backar på er så får ni betala minst 3000 o den som körde på er endast 1000, visst Dennis vinner på att genom pengar. Men vafan ska man kunna få parkeringsböter för att man står fel men fan inte kunna få något jävla fel när man parkerar bakom någon mitt på vägen osynligt så den andra bilen inte kan se ? Jag tycker verkligen att lagen inte håller i detta tillfälle, hade någon backat på mig så när jag kört upp bakom bilen när man ser att den andra bilen backar så hade jag fan förstått om det varit mitt fel, men nej bara för att det var några jävla fjortistjejjer som stod å skrek och inte visste ett skit om lagen för fem jävla öre så ska dom ha rätt? Jomenvisst när jag sa kan ni inte lagen eller ? Ska man parkera så ska man göra det på en parkeringsplats, men nej de jävla fettokrullet skulle pissa på lagen å spela tuff, så jävla skabbig var hon..

Shit jag är så jävla upprörd å nu var dennis tvungen att åka hem till dom å prata med dom, ist för att skriva på ett par jävla pappren. Jomenvisst åka hem till några för att skriva på ett par jävla pappren, mm shit jag är så satans sur att jag itne ens kan titta på dom. Snor skor gör föraren med, snodde calles skor på en fest. Hon tror ju verkligen att hon är så jävla snygg med genom att hon sa men jag trodde bara att du skulle skojja med mig och stanna precis framför oss! ÄR DU HELT JÄVLA INVALID ELLER?!

Här brister systemet totalt genom att hon stack ifrån platsen och det tars som smitning , men nej, det fick hon inte ett skit för , för hennes anledning var att det var så många som stod å skällde på henne, jo justde det var jag o min pojkvän för jag sa att det var min bil med, visst jag äger väl en liten jävla mutter på bilen, men må do tro att den e viktig ;) Ah iaf, så hon stack därifrån. Så kära vänner kom ihåg det.. Ställ er bakom en bil som just håller på att baka ut  riktigt jävla onsynlig med en mörkgrön bil, ställ er bakom en tonad bil och sedan stick därifrån å ring polisen för det f¨år ni inte ett skit för. Tycker allt brister, det är fan som att bli tagen på bar gärning och sticka därifrån och ringa o anmäla sig själv utan att få något för smitning. IDIOTJÄVLAR!!!!!!!!!!!!!

Respekten för polisen försämras för varje jävla gång något händer! Förstår inte hur det kan säga " detta löser ni nog bäst själva " ah jo justde, hade kunnat ge dom varsin feting smäll så kan vi ju lösa det på de sättet då om det passar polisen bättre ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0