Kladdkaka med grädde <3

Idag blev det skola, jag kom väl tio minuter försent men det hör till.. Hade först engelska då jag blev klar med en uppgift som man skulle skriva typ om en film egentligen men iomed att ingen hade tittat på hela tilmen så fick vi skriva om vad vi tycker om för filmer och lite sånt.  Sedan blev det matte då vilket gick riktigt segt :/ så snackade jag lite med malin o så å tog en cigg å lite så.. Sedan blev det idrott, fick en boll i ansiktet jätte hårt :( hehe, nä men det gick bra förutom att jag är sån som börjar gråta när jag skrattar haha, och jag började gapskratta för mette skulle ju hålla på å dumma sig haha, så kom mina tårar när jag gapskrattade å han som kastade bollen typ " nej hur gick det ? :O:O " å typ sånt haha, stackan han måste ju ha trott att det gjorde jätte ont :/ haha nej men min näsa är ju inte som den ska, fick ju en buckla på den + mitt feta ärr jag har på de. Så har ont om jag råkar få ett litet slag på den, menmen ..

Imorgon är det lucia i skolan, det ska väl bli lite trevligt . Så ska vi äta lussebullar efter och mysa med klassen, och så ska ju time vara med också, å det kan man ju trycka som man vill om.. Tkr det är mysigt att bara vara vår klass :S jaja, det får väl duga. 

Nu sitter älsklingen och jag och äter klasskaka med grädde som jag köpte till oss, å självklart fanta.. Usch det går inte så bra för mig att äta rätt när jag har min mr röd usch inte trevligt när de är på besök, men ibland kan det ju vara trevligt när man är lite orolig kanske? hehe..  Nej men usch vad gott ska ta och plugga lite nu, see ya <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0