Trakkaserar dem som redan dåligt mår!

Ursäkta utbrottet, men allvarligt varför sak folk alltid förstöra och alltid bara hålla på å fakka ? Så jävla störande kan du inte bara ta ditt liv ? Shit du försöker bara göra mig pissed off och bryr dig inte ett skit om henne du gör det bara för att jävlas så du kan dra åt helvete..

För övrigt kan ju inget gå lika fel som det gör just nu.. Jag saknar mina två bästa vänner, ni är underbara och det är så otroligt skönt att du o jag fått så otroligt fin kontakt igen utan något bråk o allt. O imorgon ska jag träffa Tawwi, känns helt underbart att du hörde av dig till mig, så vi gick ut o tog oss en cigg idag. Men imorgon blire mys hos henne.

Denna dagen är en otursdag och jag har varit mycket deppig och jag funderar allvarligt på att hoppa av skolan.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0