SPÖLEBOLL?

Hade matteprov idag, kom försent som vanligt till skolan så missade engelskan eller vad det var.  Matteprovet gick väl sådär, hoppas på godkänt iaf.. Sedan gick jag till stan och lite så.. Och sedan till malin en runda o så gick vi förbi idrottshallen och där var våra gamla goa lärare hehe, feffe <33 kramas fick man göra med feffe, enda läraren som tkte om oss haha..  Hann med en bokredovisning med, det gick sådär hade inte läst ut boken så det ska jag göra nästa gång..

Idag åt älsklinge och jag spagtti och köttfärssås och så har vi köpt kladdkaka:D:D dock inte lika ovanligt.. Kikar på las vegas nu med, har sovit två timmar SKIT SKÖNT!! imorgon är det spökbollstunering o vi ska vara me, men jag orka inte det så jag kommer utan kläder that's it ! Saknat denisenfisen i skolan idag, var  själv en massa :( hehe nee, men var med andra..

Nää nu blire att klä på sig för nu kommer det folk <3z<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0