Snön faller, är det mer perfekt?

Åh vad härligt, har ätit all god mat som bjöds. Vi har haft gäster hemma hos mamma, det var mycket mysit.. eller ah de e fortfarande kvar men jag smet iväg till datorn. Dennis har åkt iväg, och jag ska snart hem tror jag.. Blir till att spela för man får massa extrapoäng nu vid juletiden. Warrock, jaa jag vet jag är en noob men vafan? Det är funny.

Snön faller med, nu ska de bara bli lite kallare så lägger det sig med, såå härligt..Kan det bli mer perfekt när det snöar på julafton? Okej kanske lite drygt att det inte lägger sig, men hur underbart är det inte då!? Jag kan dock inte bjuda på några bilder för min kamera är urladdad. Menmen, nu blire väl till att mysa med familjen när man väl kan. Är ju inte hemma så ofta mer, har ju nästintill flyttat hem till älsklingen ,vilket är sååå mysit!  
                                                                        Men ni får ha en underbar jul och jag hoppas att ni har fått en massa fina julklappar!

Bjuder på en bild jag gjorde förra året vid denna tiden ! <3

tuuty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0