Skolan - samhällskunskap.

Nu sitter jag i skolan och har samhällskunskap. Det låter inte så roligt och det är det ju verkligen inte heller. Man får stå ut.. Imorse mådde jag riktigt illa det var riktigt svårt att kunna få något gjort på svenskan och matten.. Men nu har jag fått i mig en fralla vilket var riktigt gott för magen.. Jaja, annars sitter jag väl här och stör mig något otroligt på klassen.. Orka, har kommit till en klass jag knappast trivs med.. Jaja, kanske för att jag inte går ihop med små blonda bratz som får exakt vad de pekar på. Helt otroligt hur pinsamma dom är då som sitter och spelar dumma? Jaja, förstår inte de roliga i det men men, de var ju tur att man gav upp vänskapen med dom iaf, nollor..

För övrigt så har jag flyttat in till älsklingen igen, hur mysit som helst förutom att jag inte har något internet vilket är lite segt. Men hans närhet räcket gott o väl för mig.. Jo just de, köpte ju en skjorta till honom i julklapp en svart jätte fin och han ska ha den på nyårsafton, calle ska nog med få en av Malin med, fast hon ska nog överaska honom iaf.. Haha, kunde ju dock inte göra det för han hade en speciell stolek iomed att hans kropp inte direkt stämmer överens med stolekarna.. Såå söt kommer han bli, han var verkligen jätte fin i den. På nyårsafton blire fest sedan stan, häärligthäärligt ju .. Nej om man ska ta o göra någon nytta nu när Denise inte är här och kan hjälpa mig, då får jag ju göra det själv, ( typ den enda normala i klassen ) .

höklö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0