skin skin som den sol du är. Låt hela världen se ditt vackra leende !

Började med att jag vakande vid 7, riktigt skönt.. Kom lite försent till skolan och satt av tiden o väntade på fisen tillslut så kom hon äntligen, hehe skönt.. Vi hade samhällskunskap o jag satt å kikade lite på the hills för läraren spelade upp någon jävla skit film..  Efter skolan gick fisen och jag lite på stan och letade efter en nyårsklänning till henne och en tröja till micke. Men vi hittade inget mer än ett halsband till en hehe, Så vi stack och solade ,såå underbart skönt var det.. Så kom älsklingen och höll mig sällskap. Så nu är jag brun, haha nej.. Men man kunde ju hoppas (A).  Blir till att sola på söndag kanske ? Ska dra med mig älsklingen då med..

Men tänkte duscha nu typ. Sedan blir det till att laga mat.. och plugga, har ju prov i matte på torsdag ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0