Paketinslagning !!

Just nu sitter jag i skolan, det är lite bättre förutom denna onda magen, har jätte ont.. Har gjort en uppgift i engelskan fastän jag har samhällskunskap å så nu sitter jag och filar på min novell. Idag står paketinslagning på schemat, treorna ska bedömma oss när vi slagit in paket av olika slags noveller. Känns faktist inte så kul för är väl inte den bästa på det!

Störande människa i skolan herregud väx upp your neeeeerd! Yeye, snacka sin skit göru, säger att det är mitt fel att vi inte är vänner när det var HON som var orsaken till det för det dög ju inte när jag försökte ! JAja hon klarar sig inte en sek utan sin pojkvän, haha lycka till i framtiden!!!

Nej ska fortsätta med min novelljävel ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0