Mongolidaklassjävel!

Sitter i skolan, började med att jag kom jävligt försent idag typ två timmar.. Så hade lite matte och samhällskunskap då allt fakkade sönder.. Hur kan jag bli ovän med alla ? Men allvarligt är det ett grupparbete så ska man ju fan sammarbeta ? Gahd men nej bara för att de ska iväg och hålla på så går inte det, utan då ska det tydligen vara induviduelt ? Fan vad störande. Ahja iaf blev lämnad efter den lektionen så stack t törnströmska och var med malin o gick lite på hennes lektion I MISS YOU!!!!  JAja, nu är jag helt ignorerad ingen har ens tittat på mig, jag trodde vänner ställde upp men jag hade visst så jävla fel.. Tur att Malin min älskade söta bästaste malin ställer upp.. Allvarligt talat så funderar jag på att hoppa av skolan och börja nästa år med henne för jag klarar inte av denna mongolidklass.. Ska försöka få mitt CV gjort nu.. <3

dsgs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0