Julklappsinköp + julmys

Idag var det skola, kom lite försent men det är väl inte alltför ovanligt ? fick mycket gjort iaf en massa i Försäljning & service boken, så nu har jag bara ett enda kapitel kvar, SKÖÖNT! Blev även klar med en kurs idag vilket bestod av bild och det var sååå skönt, blev godkänd men kunde ha fått vg, men är man inte nöjd då ? Joo det är jag verkligen! 

Efter det så träffade jag ju självklart Malin en stund som alltid när jag haft bild, och efter det shoppade jag och mami, hur mysit som helst , köpte mig en tuptop eller ah, det är väl snarare klänning för mig . Svårt att hitta något som matchar brösten + kroppen. Så tyvärr så går det inte så bra, och det ärlite väl pösig i midjan och jävligt liten över brösten men vafan det får la gå ? hehe, javisst..  Köpte även julklappar, eller ah mamma gjorde.. Det blev till alla som ska på julmiddag hos oss, hum alla och alla men ja. Jessica ( syster ) och hennes pojkvän johan, till mammas bror, mammas bästa vän + hennes son och älsklingen hoppas man ju på. Själv har jag ju inte köpt ett skit men det kommer det med ? i hope so.

Älskling och jag har köpt en massa julsaker och nu står granen.. Jag har till och med lite dåligt samvete för att dennis fick betala allt :/ men får ge honom lite pengar sedan fastän vi delar på allt men känner ändå att det känns fel.. Jaja, älskar den pojken och vill spendera hela mitt liv med honom <33 Me love you honey.

Maten står på spisen, det blir pommes med hamburgare, MUUUUMS!! Ne ska dra mig nu..


Vår snygga julgran ;D
rqw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0