Hiigh!

Nu ligger jag här i sängen och kikar på high school musical,  känner mig faktist lite bättre. Men hade velat ut i rean faktist :/ Vill hitta lite fynd men så blir det väl inte då.. Kanske är bäst att bli frisk till nyår ?

Kladdkakan sitter gott i magen, den har äntligen börjat smaka normalt, vilket den aldrig gör när jag är sjuk, som igår smakade den verkligen inte gott.. Usch kände mig inte alls bra igår heelt sjukt.. Men nu så börjar de bli bättre.. 
 
Undrar vad man ska få för mat idag av älsklingen, igår ville jag att han skulle göra köttbullar o mackaroner idag :) Mums var sååå jäkla sugen på det vet inte varför haha . Igår åt vi nämligen sprödbakt torskfilé med potatis och dillsås, riktigt gott var det förutom att jag inte riktigt kände av smaken.. Åt bara en halv potatis å några bett av fisken .. Jaja, gott vare iaf..

Nej nu ska jag faktist ta och kika klart på  high school musical! Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0